U kunt voor support en ondersteuning op verschillende manieren contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder met uw vragen over KING ERP, KING WMS, Sumatra, Elvy of andere vragen.
Telefoon
U kunt ons telefonisch bereiken op (0348) 748 120. Onze supportcollega’s staan u graag te woord en maken een ticket aan voor registratie en opvolging. De supportafdeling is geopend op werkdagen van 8:30 tot 17:30 uur.
U kunt een e-mail naar helpdesk@v-zutphen.nl sturen om een ticket aan te maken. We onderzoeken uw vraag en zorgen voor snelle beantwoording.
Om ervoor te zorgen dat u niet te veel e-mails ontvangt met ticketnummers en statusupdates, sturen wij u hier geen automatische berichten over. U krijgt persoonlijk antwoord per telefoon of e-mail.
Teamviewer
Van Zutphen automatisering biedt de mogelijkheid op afstand support te verlenen. Via Teamviewer kijken we van afstand met u mee en kunnen wij na uw toestemming uw pc ‘overnemen’ en aanpassingen doorvoeren.
Sommige complexere vragen vallen niet onder support. Denk aan vraagstukken als lay-outs, ondersteuning bij externe koppelingen, aanpassingen in KTC-taken, aanpassingen in Sumatra dashboards etc.
Onze consultants helpen u graag met uw aanvullende vragen en wensen om samen te zorgen dat u het maximale uit KING kunt halen en uw processen verder geautomatiseerd worden. U kunt altijd contact opnemen, zodat wij samen kunnen kijken welke consultant u verder kan helpen en op welke termijn. We streven ernaar om te zorgen dat u een vaste consultant krijgt die samen met u verder gaat bouwen aan het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen, KING ERP en aanverwante oplossingen.
Bij onze klanten optimaliseren we de bedrijfsprocessen niet alleen met KING ERP, maar met tal van aanvullende oplossingen. Al deze optimalisaties betekenen meer winst in tijd en geld en meer werkplezier.